Kultura

Knjigozori Miljenka Stojića: Čistoća srca

biser-u-pijeskuTessa Afshar, Biser u pijesku, Verbum, Split, 2015.

Mnoge su nam stvari u Svetom pismu itekako nejasne. Da smo ih mi pisali, bilo bi to zacijelo drukčije. Ali, Bog ima svoju logiku. Tako je bilo i s Rahabom. Nalazimo je u Isusovu rodoslovlju, iako je nekada bila bludnica. Dotične su, pak, kamenovali. Tessa Afshar pokušava ovim romanom dočarati životnu pozadinu te velike, tajanstvene žene.

Štivo se jednostavno guta, pitko je, zasijeca u dubine našega mišljenja i ponašanja. Na jednoj strani dobro, na drugoj zlo. Tko će pobijediti?

Večer Verdija i Wagnera u HNK Split

Orkestar, zbor i solisti Opere Hrvatskog narodnog kazališta Split izvest će koncert opernih arija nazvan Večer Verdija i Wagnera na velikoj pozornici HNK Split 11, 13. i 14. veljače. 

Predstavljen pretprogram 68. Dubrovačkih ljetnih igara

Pretprogram 68. festivalske sezone koja će se tradicionalno održati od 10. srpnja do 25. kolovoza predstavili su v.d. intendanta Dubrovačkih ljetnih igara Mladen Tarbuk i ravnateljica Ivana Medo Bogdanović u četvrtak, 2. veljače u sklopu Feste svetoga Vlaha i Dana Grada Dubrovnika u Festivalskoj palači.

Knjigozori Miljenka Stojića: Fajrunt

mit-o-krleziSanja Nikčević, Mit o Krleži, Matica hrvatska, Zagreb, 2016.

Bi jugokomunističko vrijeme i Miroslava Krležu podigoše na pijedestal. A s ovoga svijeta ode na vojničkom lafetu, iako je u svojoj Gospodi Glembaj ismijavao takav način života. Onda dođoše devedesete godine, zapršti sloboda i stvari se počeše mijenjati. Što bi s Krležom? Njegovi poklonici staše trubiti da ga je HDZ zabranio te da se od tih vremena ne izvodi na pozornicama hrvatskih kazališta. Sanji Nikčević nije se dalo mirovati pa je podrobno na to odgovorila u ovome svome djelu.

Opera Carmen na pozornici HNK Split

Carmen Georgesa Bizeta, jedna od najomiljenijih i najpopularnijih naslova cjelokupne operne literature, vraća se na pozornicu Hrvatskog narodnog kazališta Split. Ansambl Opere splitskog kazališta izvest će je 2, 4. i 6. veljače prvi put pod ravnanjem maestra Roberta Homena, u režiji Dore Ruždjak Podolski.