Suvremeni hrvatski likovni umjetnik, akademski slikar Krešimir Ivić, istaknuto je ime aktualne umjetničke produkcije, također je i uspješni glazbenik koji i dalje marljivo radi, gotovo svakodnevno u atelijeru ili svirajući.

-U posljednje vrijeme ističe se prisustvo crvene boje na Vašim novim slikama.

-Intenzivno s njom radim zadnjih nekoliko godina. To je boja koja nosi sliku, ona čini crtež. Riječ je o vrlo izražajnoj boji.

-Kako ste došli do nje?

-Pojavila se tijekom istraživanja.

-Kako se ta dominantna crvena boja slaže s ostalim bojama?

-Dobro se slaže. Ne zaboravite da galerije često imaju crvene zidove.

-Teme, motivi su nepromijenjeni?

-Ne, nije došlo do promjena, osim što se motiv sažima. Imam i nekoliko crteža samo sa crvenom bojom.

-Naginjete li pomalo ka apstrrakciji?

-To je jedan vid apstrakcije.

-Riječ je oslobođenju slike, o slobođenju linije, boje?

-Možda bi bilo bolje reći kako je riječ o oslobođenju od “ viška boje“.

-I dalje radite na velikim formatima kartona, sto puta sedamdeset.

-Sada radim još veće formate, barem dva puta veće.

-Sa istim kompozicijama, motivima?

-Sve je isto, od tema i kompozicija, preko istog načina na novom,većem formatu.

-Vi ste cijeli život figurativac.

-Pa i ovo je figuracija na svoj, na moj način. Nova figuracija.

-Ciklus je već daleko odmakao?

-Da, svakako, imam više od 200 novih slika, akrili na specijalnom kartonu.

-Vaši su motivi stvarni, no ima li i imaginarnih motiva?

-Imaginarni postaju s tom crvenom bojom, ona odražava realno stanje. Pokušavao sam isto i s drugim bojama, ali crvena me najviše izražava, kroz nju postižem specifičnu atmosferu.. Ništa nema toliku likovnu moć kao ta klasična crvena boja.

-Odnedavna je zaživio i Vaš Galerijski prostor u Bosanskoj ulici.

-Zadovoljan sam kombinacijom likovnog prostora i glazbenog studija, to se sviđa svima koji dođu.

-Aktivni ste i vrlo u svom jazz triju.

-Da, dobro nam ide.

-Jazz je nekada kod nas bio jako popularan.

-Danas se on uspješno vraća. Imamo skoro svaki dan koncerte raznih glazbenika.Imali smo gostovanja nedavno najuglednijih , svjetski poznatih jazz glazbenika, ističem samo najpoznatiju kontrabasisticu Lindu Oh, koncert na muzičkoj akademiji, i nastup bubnjara Barry Altschu.

-Kako balansirate između slikarstva i glazbe?

-Jednostavno, jer to je slično. Znate, kako slikam tako i sviram.

-Što mislite o današnjem slikarstvu?

-Riječ je o dobrom slikarstvu. Lako se može povući paralela između sadašnjeg slikarstva i slikarstva iz prošlih doba. Postoji jasna nit koja sve povezuje.

 

Miroslav Pelikan