Arhiva članaka HRsvijet.net

Vino puno govori o karakteru ljudi, pa su tako oni koji piju crveno vino osobe koje su sigurne u sebe, opuštene i sretne, dok su ljubitelji bijelog vina praktični, stoji u najnovijoj studiji organizacije za promociju vina 'French Wines with Style'.



Znanstvenici su otkrili da je moguće razdvojiti one koji piju crveno od onih koji piju bijelo ili rozo vino. Oni koji piju bijelo vino su stidljivi i mirni, a piju oko tri čaše tjedno, dok su oni koji vole crveno vina veoma ambiciozni, jaki i inteligentni, te piju četiri čaše tjedno.

Ljubitelji rozog vina su 'kraljevi' i 'kraljice' društvenih mreža poput 'Facebooka' na čiji portal idu više puta dnevno, glasni su i šarmantni i piju do dvije čaše tjedno. Istraživanje je provedeno na 2.000 odraslih u Velikoj Britaniji, javlja Daily Mail.


M.M.