Logo

Slikar Mladen Žunjić, suvremeni je hrvatski likovni umjetnik, vrsni kolorist, autor nekoliko zapaženih ciklusa u ulju i akrilu na velikim formatima, izlagao je na samostalnim i skupnim izložbama.

-Razgovaramo u Vašem atelijeru, okruženi, brojnim novim slikama, sve u velikim formatima. Uskoro dio ove produkcije izlažete u lijepom i reprezentativnom auto salonu Tomić na Rooseweltovom trgu ( ispod Novinarskog doma).

-Odabrao sam šest slika iz novije produkcije, naravno, sve veliki formati platna, oko metra ali i više, kombinacija ulja i akrila.

-Izložiti ćete apstrakcije, po kojima ste i poznati. Na novim slikama opažamo više geometrizma.

-Da, svakako, geometrije ima dosta. Primjećuju se brojne linije, tijela, trokuti, ovali.

-Došlo je i dostanovitih kolorističkih promjena?

-Da, jednostavno je došlo do dominacije crne boje, reklo bi se da ona sve određuje, omeđuje, označava. Naravno, u posljednje vrijeme najviše koristim crnu boju, postala je neophodna u mome slikarstvu.

-Vaši su motivi posve imaginarni?

-Sve je apsolutno izmaštano.Počinjem sa skromnom idejom, koja se vremenom razrađuje u tijeku samoga slikanja, a to traje po nekoliko dana. No, dešava se,da se početna ideja posve izgubi i na slici se stvori nešto sasvim drugo, jednostavno me ruka odvede u drugom smjeru.

-Vjerni ste sve ove godine velikom formatu.

-Da, radim isključivo na velikom formatu, najmanji format je 50 x 60 ili 60 x 80 cm. Moram priznati da me manji format uopće ne privlači, ne djeluje izazovno, ne očekujem da ću išta osobitoga doživjeti u radu na njemu. Veći format mi dopušta slobodu ruke, puno slobodniju, nelimitiranu gestu.

-Kombinirate ulje i akril.

-U toj kombinaciji ulja i akrila koristim i razne paste.

-Što je najnovije u atelijeru?

-Započeo sam rad na novome ciklusu u kome počinje već sada dominirati smeđa boja, uz dosta geometrije.

-Izložbe?

-Za jesen pripremam novu samostalnu izložbu u zagrebačkoj Galeriji 3 A novih slika,sve u velikom formatu.

 

Miroslav Pelikan

Template Design © Joomla Templates | GavickPro. All rights reserved.